Veelgestelde vragen

Producten

Welk ´Fit Programma´ schema is het beste voor als ik bij Defensie wil werken?

Deze programma´s zijn geschaald in fitheid. Volume 1 is voor mensen die nog niet heel fit zijn, Volume 2 voor mensen die al een tijdje aan het trainen zijn en Volume 3 voor mensen die al behoorlijk fit zijn.

Wat krijg ik bij een persoonlijk schema?

Een persoonlijk schema is een schema voor 5 weken. Na je betaling ontvang je een vragenlijst die je ingevuld terug stuurt. Aan de hand van deze antwoorden maken wij een persoonlijk schema die aansluit op jouw doelen en jouw wensen. Persoonlijker dan dit wordt het niet.

Ik wil graag een supplement die jullie niet in het assortiment hebben, kan dit in jullie assortiment komen?

Omdat wij een jong bedrijf zijn proberen wij op alle mogelijke manieren te groeien. Ook met ons assortiment. Heb jij een tip voor ons assortiment of wil jij graag dat wij iets toevoegen? Neem gerust contact met ons op.

Levering en bestellen

Hoelang duurt het voordat ik mijn supplementen binnen heb?

Wij streven naar 24 uur levering. Omdat wij zelf momenteel nog bij Defensie werken is dit soms lastig te behalen. Daarom hoor je jouw pakket binnen maximaal 48 uur binnen te hebben op werkdagen. Lukt dit niet? Dan ontvang je van ons een mail met daarin uitleg. Heb je hier meer vragen over, mail ons dan gerust.

Het product is niet op voorraad, wat nu?

Wij proberen altijd zoveel mogelijk op voorraad te hebben. Dit lukt helaas niet altijd. Is jouw favoriete product niet op voorraad? Stuur ons even een mailtje voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Omdat wij streven naar een korte levertijd gaan wij vaak snel bezig met jouw levering. Het is daarom maar kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. 

Neem even contact met ons op als je jouw bestelling wilt annuleren. Niet geschoten is altijd mis.

Hoe kan ik betalen?

Bij Warrior Body kun je met iDeal en Paypal betalen. Dit wordt allemaal duidelijk bij het afrekenscherm.

 Ik heb het idee dat mijn bestelling niet goed is doorgekomen. Wat nu?

Als je een foutmelding krijgt of je denkt dat jouw bestelling niet bij ons is aangekomen, neem dan even contact met ons op. Wij gaan dan in ons systeem kijken of het allemaal is gelukt.